Állásajánlat nyomtatása

KPMG állásajánlat:

Personal Assistant / Group Assistant- Adótanácsadási terület

Referenciaszám: TX-PERO-0906

A KPMG a világ egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége, 219 ezer dolgozójával 147 országban van jelen. Magyarország TOP100 cége közül 72-nek már dolgoztunk és nem állunk meg! Bármi is érdekeljen a világból, nálunk nagyot léphetsz felé. Lendületes közegben, okos emberek társaságában tanulhatod meg jól használni a tudásodat. Pontosan hogyan? Álláshirdetésünkből megtudhatod, mire számíthatsz a gyakorlatban, ha nálunk dolgozol. Hiszen a te ambíciód, a közös jövőnk. #poweredbyyou

Adótanácsadóként speciális adókérdésekben segítjük ügyfeleink működését, adóterheik csökkentését és az adózással kapcsolatos kockázatok kezelését. Sok iparágat és céget ismerhetünk meg, és minden nap izgalmas problémák megoldásán dolgozhatunk.


Ezt a feladatot neked találták ki ha,

  • rendelkezel középfokú végzettséggel (felsőfokú végzettség előnyt jelenthet)
  • szeretsz koordinációs feladatokat ellátni, problémákat megoldani,
  • szívesen kommunikálsz az ügyfelekkel, kollégákkal,
  • kiismered magad az Excel, Word, Power Point világában,
  • nem riadsz vissza attól, ha angolul kell egyeztetned, levelezned.

Főbb feladatok részletesen:

  • vezetők naptárainak kezelése;
  • telefonok, levelek (email) fogadása - ügyfelek megfelelő munkatárshoz való elirányítása, esetenként üzenetek átvétele a többi munkatárs/felettes részére;
  • napi kimenő-bejövő posta ellenőrzése/intézése;
  • szerződések, állásfoglalások, egyéb hivatalos dokumentumok aláíratása, postázása (visszaküldése), iktatása, archiválása, rendszerezése;
  • személyes ügyintézés pl. ügyfelek, NAV, PM esetén – dokumentumok személyes beadása, átvétele stb.;
  • ajánlatok/szerződések és mellékleteik (pl. Önéletrajzok), összeállításában részvétel, teljesség ellenőrzése;
  • powerpoint prezentációk/Word/Excel dokumentumok formázása, külalakjának javítása;
  • alapvető kontrolling jellegű feladatok, kimutatások begyűjtése, készítése;
  • felettesek timesheetjeinek határidőre történő elkészítése, a szükséges kódok/idők összegyűjtése, csapat tagjai timesheetjeinek határidőre történő elkészítésének figyelemmel kísérése, biztosítása;
  • szükség esetén belső egyeztetéseken való részvétel, jegyzetek készítése, a meetingen elhangzott teendők figyelemmel kísérése, emlékeztetők küldése;
  • Elszámolásokkal kapcsolatos feladatok:
  • utazásokkal kapcsolatos számlák, költségek elszámolása;
  • az éttermi, parkolási, stb számlák folyamatos elszámolása (expense statements, amex, city taxi);
  • esetleges alvállalkozói szerződések, teljesítésigazolások adminisztrálása;
  • konferenciák, tréningek, egyéb utazások belső engedélyeztetése;
  • a felettes programjainak szervezése előzetese egyeztetés/Outlook bejegyzések alapján: ebédek, megbeszélések, belső munkatársakkal való munkamegbeszélések, taxi rendelés, stb.;
  • tárgyalásokhoz szükséges tárgyalóterem foglalása, catering rendelése;
  • utazások szervezése; rendezvényen történő regisztráció, szálloda- és repülőjegyfoglalások, vízumügyintézés, autóbérlések, részletes program begyűjtése, stb.;
  • csapat szintű és teljes Adó- és Jogi Osztályt érintő kirándulások szervezése - helyszínre, szállásra, étkeztetésre, programokra javaslat, ajánlatok begyűjtése és szervezése;
  • training terv készítése az Adó- és Jogi Osztályra vonatkozóan;
  • Igény esetén adóbevallások készítéséhez kapcsolódó munkák koordinálása – Határidők figyelemmel kísérése, template emailek, adatbekérők, stb.
  • irodaszerek rendelése, készletek figyelemmel kísérése;
  • szükség esetén nyomtató-fénymásolóhoz, konyhai eszközökhöz, irodai eszközökhöz szerelő hívása (requestek).

Amivel várunk:

  • Fiatal, jókedvű, lendületes csapat, motiváló légkör.
  • Innovatív környezet, lehetőség arra, hogy profi szakemberektől tanulhass.
  • Iránymutatást kapsz a tapasztalt kollégáktól, akiktől minden információt megkapsz a munkádhoz.



Mi a KPMG-nél az értékeink mentén éljük a mindennapokat: azt tesszük, ami helyes, folyamatosan törekszünk a fejlődésre, bátran és elhivatottan gondolkodunk és cselekszünk. Tiszteljük a többieket, hiszünk a sokszínűség erejében, valamint aktívan teszünk azért, hogy egy jobb jövőt építsünk a következő generációknak.

Jelentkezz hozzánk pár kattintással, és éljünk meg közös sikereket.

A KPMG egyenlő esélyeket biztosító, a munkahelyi diverzitást értékelő munkáltató. Jelentkezésre bátorítunk mindenkit, aki megfelelő kvalifikációval rendelkezik, és készek vagyunk alkalmazkodni a megváltozott munkaképességű munkavállalók igényeihez. Bármilyen kérdés vagy a felvételi folyamat méltányos módosításának ügyében keress minket bizalommal a Kapcsolat menüpont alatt megadott elérhetőségeken.

Az állás alapinformációi

  • Munkavégzés helye: Budapest
  • Üzletág: Tax
  • Elvárt tapasztalat:
    • Pályakezdő
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
Add tovább

Ismersz olyat, akire tökéletesen illik ez a pozíció? Hálásak lennénk, ha megosztanád vele ezt a hirdetést!
Megosztási lehetőségek:

1134 Budapest, Váci út 31.

Budapest

Miért válassz bennünket?


Évente akár 64 órányi szakmai és egyéni készségfejlesztő képzésen képezheted magad tovább.


Részmunkaidő és részleges otthoni munkavégzés, hogy egyensúlyban legyen a munkád és a magánéleted.


Nálunk fontos az egészség és a jó hangulat. Kollégáink gyakran járnak munka után közösen sportolni vagy neveznek be futóversenyekre, melyeket a cég finanszíroz.


Kollégáink 80% -a büszke arra, hogy nálunk dolgozik.


Évente 3 munkanapot szentelhetsz önkéntes tevékenységekre.


Ha kalandra vágysz, néhány év tapasztalat után kipróbálhatod magad a KPMG külföldi irodáiban is.


Pályakezdő teljes állásban dolgozó kollégáknak Apple iPhone és laptop mindenkinek az első napon, hogy stílusosan végezhesd munkádat.