Office Services Coordinator
Ezt a lehetőséget Neked ajánljuk, ha…
- középfokú végzettséggel rendelkezel, valamint van beszerzési és irodaüzemeltetési folyamatokban tapasztalatod,
- rendelkezel társalgási szintű angol nyelvtudással írásban és szóban egyaránt,
- jellemző rád a precizitás és a problémamegoldó gondolkodásmód,
- képes vagy önállóan is megállni a helyed, és egyben csapatjátékos is vagy,
- ismered és magabiztosan használod a Microsoft Office programcsomagot.
Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád…
- közreműködés épület- és irodaüzemeltetési feladatokban,
- aktív részvétel beszerzési folyamatokban,
- egyes irodai szolgáltatások önálló menedzselése,
- költözés-költöztetés, irodaátalakítások szervezése,
- folyamatos kapcsolattartás szerződött beszállítókkal,
- kollégák eszközellátottságának biztosítása,
- együttműködés javítási- és karbantartási feladatokban,
- munkavállalói kérelmek/hibajelentések kezelése és menedzselése,
- javaslatok tétele folyamatok automatizálására, költségmegtakarítási megoldásokra,
- riportok, döntéselőkészítő anyagok készítése,
- beszállítói számlák kezelése,
- egyéb ad-hoc feladatok.
Mit ajánlunk Számodra?
- Dinamikus, támogató, hozzáértő csapatot.
- Nemzetközi környezetet, nagyvállalati légkört, metróközeli, modern irodát.
- Versenyképes fizetést, kiemelkedő juttatási csomagot és munkaeszközöket.
-
Továbbképzési, nyelvtanulási lehetőséget.