Office Services Coordinator


Ezt a lehetőséget Neked ajánljuk, ha…

  • középfokú végzettséggel rendelkezel, valamint van beszerzési és irodaüzemeltetési folyamatokban tapasztalatod,
  • rendelkezel társalgási szintű angol nyelvtudással írásban és szóban egyaránt,
  • jellemző rád a precizitás és a problémamegoldó gondolkodásmód,
  • képes vagy önállóan is megállni a helyed, és egyben csapatjátékos is vagy,
  • ismered és magabiztosan használod a Microsoft Office programcsomagot.

Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád…

  • közreműködés épület- és irodaüzemeltetési feladatokban,
  • aktív részvétel beszerzési folyamatokban,
  • egyes irodai szolgáltatások önálló menedzselése,
  • költözés-költöztetés, irodaátalakítások szervezése,
  • folyamatos kapcsolattartás szerződött beszállítókkal,
  • kollégák eszközellátottságának biztosítása,
  • együttműködés javítási- és karbantartási feladatokban,
  • munkavállalói kérelmek/hibajelentések kezelése és menedzselése,
  • javaslatok tétele folyamatok automatizálására, költségmegtakarítási megoldásokra,
  • riportok, döntéselőkészítő anyagok készítése,
  • beszállítói számlák kezelése,
  • egyéb ad-hoc feladatok.

Mit ajánlunk Számodra?

  • Dinamikus, támogató, hozzáértő csapatot.
  • Nemzetközi környezetet, nagyvállalati légkört, metróközeli, modern irodát.
  • Versenyképes fizetést, kiemelkedő juttatási csomagot és munkaeszközöket.
  • Továbbképzési, nyelvtanulási lehetőséget.