Állásajánlat nyomtatása

KPMG állásajánlat:

Irodai beszerzési és üzemeltetési menedzser

Referenciaszám: CS-IROD-1120

A KPMG a világ egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége, 236 ezer dolgozójával 144 országban van jelen. Magyarország TOP100 cége közül 72-nek már dolgoztunk és nem állunk meg! Bármi is érdekeljen a világból, nálunk nagyot léphetsz felé. Lendületes közegben, okos emberek társaságában tanulhatod meg jól használni a tudásodat. Pontosan hogyan? Álláshirdetésünkből megtudhatod, mire számíthatsz a gyakorlatban, ha nálunk dolgozol. Hiszen a te ambíciód, a közös jövőnk.

#poweredbyyou

Központi szolgáltató csoportjaink feladata, hogy segítsék a szakmai stábokat üzleti céljainak elérésében és biztosítsák a KPMG hatékony napi működését. Ehhez a részleghez tartoznak HR-, IT-, marketing-, pénzügyi és üzletfejlesztési csoportjaink éppúgy, mint korszerű irodaházunk operatív ügyeit intéző csapatunk vagy fordítóink.

Ezt a lehetőséget neked találták ki, ha...

  • Felsőfokú közgazdász végzettséggel rendelkezel
  • Szereztél már 5-8 éves releváns tapasztalatot hasonló pozícióban
  • MS Office alkalmazásokat haladó szinten ismered
  • Angol nyelvtudásod tárgyalóképes

Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád… 

  • Az Office Services csapat (10-15 fő) vezetése és szakmai támogatása (irodai szolgáltatások, recepció, telefonflotta, cégautó, rendezvénykoordinálás). Felelős a feladatok meghatározásáért és az erőforrásallokációért, minőségbiztosításért. 
  • Az Office Services területhez tartozó szerződések nyomon követése, felülvizsgálata és szükség esetén újratárgyalása.
  • Az Office Services-hez tartozó beszerzések teljeskörű lebonyolítása (pályázatok kiírása, értékelése, szerződéskötés előkészítése, beszállítói kapcsolattartás és értékelés).
  • A támogató területeket összefogó Central Services beszerzések lebonyolításának támogatása (tenderkiírás, értékelőszempontok, dokumentálás, szerződéses feltételek).
  • Épületüzemeltetéssel kapcsolatos feladatok koordinálása (irodaterek üzemeltetésének felügyelete, kihasználtság optimalizálás, jogszabályoknak való megfelelőség).
  •  A recepciós csapat irányítása, az ügyfélközpontú működés és az állandó jelenlét biztosítása.
  • Belső rendezvények zökkenőmentes lebonyolításának támogatása a társosztályokkal való szoros együttműködésben (konferenciatermek megfelelő minőségének biztosítása, catering beszállítók, technikusok működésének koordinálása).
  • A telefonflotta karbantartása és üzemeltetése, kapcsolódó szabályzat naprakészen tartása, kérdéses esetek kezelése.
  • Céges autóflottamenedzsment (beszerzés, üzemeltetés, szerződéses folyamatok) és kapcsolódó szabályzat üzemeltetésre vonatkozó részének naprakészen tartása, üzemeltetéshez kapcsolódó kérdések kezelése
  • Releváns szabályzatok felülvizsgálata, stratégiai újragondolása, éves frissítése. A terület által kezelt témakörökben éves költségtervezés, annak ellenőrzése, nyomon követése és riporting.   
  • Iso 50001 és 9001 auditok lebonyolítása, a vállalat folyamatainak felkészítése, újragondolása az ISO elvárásaival összhangban.
  • Állandó és ad hoc reportok készítése.

 

Mit ajánlunk számodra?

  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőséget.
  • Versenyképes bérezést és juttatásokat.
  • Jóllétet támogató szolgáltatásokat (magánegészségügyi ellátás, sportolási lehetőségek, mentális jóllét program, coaching).



Mi a KPMG-nél az értékeink mentén éljük a mindennapokat: azt tesszük, ami helyes, folyamatosan törekszünk a fejlődésre, bátran és elhivatottan gondolkodunk és cselekszünk. Tiszteljük a többieket, hiszünk a sokszínűség erejében, valamint aktívan teszünk azért, hogy egy jobb jövőt építsünk a következő generációknak.

Jelentkezz hozzánk pár kattintással, és éljünk meg közös sikereket.

A KPMG egyenlő esélyeket biztosító, a munkahelyi diverzitást értékelő munkáltató. Jelentkezésre bátorítunk mindenkit, aki megfelelő kvalifikációval rendelkezik, és készek vagyunk alkalmazkodni a megváltozott munkaképességű munkavállalók igényeihez. Bármilyen kérdés vagy a felvételi folyamat méltányos módosításának ügyében keress minket bizalommal a Kapcsolat menüpont alatt megadott elérhetőségeken.

Az állás alapinformációi

  • Munkavégzés helye: Budapest
  • Üzletág: Central Services
  • Elvárt tapasztalat:
    • Tapasztalt
  • Munkaidő: Teljes munkaidő

1134 Budapest, Váci út 31.

Budapest

Miért válaszd a KPMG-t?

Szakmai és személyes fejlődés

Évente akár 64 órányi szakmai és egyéni készségfejlesztő képzésen fejlesztheted magad.

Mentorod és performance managered folyamatos visszajelzést ad a teljesítményedre vonatkozóan, hogy gyorsabban fejlődj.

Összetartó, motivált csapat

Csapatépítők, karácsonyi parti, inspirációs események, céges programok – online vagy offline, nálunk Te vagy a középpontban és önmagad lehetsz.

A mentális egészség mellett a fizikai jóléted is fontos számunkra. Kollégáink gyakran járnak munka után közösen sportolni vagy neveznek be futóversenyekre, melyeket a cég finanszíroz.

Valódi és releváns tudás

A szakmai tréningeknek és a legkülönbözőbb iparágakban szerzett ismereteknek köszönhetően megtapasztalhatod milyen, amikor a legnagyobb cégek vezetői fordulnak hozzád közvetlenül szakmai segítségért.

Szakmai tudásod nem csak ügyfeleink projektjein, hanem pro-bono munkákon, önkéntes tevékenységek keretében is kamatoztathatod.

Stabil hazai alapok, nemzetközi háttér

Teljesítményértékelés nemzetközi alapokon, hazai mentorok, előléptetés, fizetésemelés – ezek nem csak üres ígéretek, mindez már az első évben lehetséges.

Ha kalandra vágysz, néhány év tapasztalat után kipróbálhatod magad a KPMG külföldi irodáiban is.