Bérszámfejtő és Tb ügyintéző - Central Services területen

Ezt a lehetőséget Neked találták ki, ha…
- rendelkezel legalább 3 év bérszámfejtésben szerzett tapasztalattal
- naprakész tudásod van a munkajog és a bérszámfejtést érintő adózási szabályok terén
- van bér- és TB ügyintéző végzettséged (felsőfokú végzettség előnyt jelent)
- előnyt jelent, ha magabiztosan kommunikálsz angolul, szóban és írásban
- magabiztosan kezeled az MS Office alkalmazásokat
- szeretsz csapatban dolgozni, ugyanakkor önállóan is hatékonyan teljesítesz
- nyitott vagy folyamatfejlesztésre, szívesen részt veszel projektekben
- precíz, megbízható és felelősségteljes munkavégzés jellemez.
 
Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád…  
- teljes körű bérszámfejtés és TB ügyintézés saját munkavállalók részére
o Maxoft bérprogram használata (ismerete előny, de nem feltétel)
o munkaügyi nyilvántartások kezelése
o hóközi és hóvégi számfejtés elkészítése
o juttatások, például Cafeteria számfejtése
o napi szintű kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal
o munkavállalói kérdések megválaszolása bérszámfejtési témakörökben
o adatszolgáltatások, riportok, bevallások, statisztikák készítése és ellenőrzése
- aktív részvétel a HR és bérszámfejtési folyamatok fejlesztésében.
 
Mit ajánlunk számodra? 
- Egy lendületes, támogató és jó hangulatú csapat tagja lehetsz.
- Modern, barátságos és inspiráló irodai környezet vár.
- Heti három nap home office lehetőséget biztosítunk, de örülünk, ha szeretsz az irodai közösségben is dolgozni.
- Valós fejlődési lehetőséget kínálunk nagyvállalati környezetben, ahol tanulhatsz és építheted a karrieredet.
- Versenyképes fizetést, kiemelkedő juttatási csomagot és minden szükséges munkaeszközt biztosítunk.
 
Ha a lehetőség felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz hozzánk angol és/vagy magyar nyelvű önéletrajzod feltöltésével.