L&D Coordinator
Ezt a lehetőséget neked találták ki, ha …
- Van minimum 2-3 év releváns szakmai tapasztalatod L&D területen
- Magas szintű kommunikációs készséggel rendelkezel írásban és szóban, angolul és magyarul egyaránt
- Precizitás, munkára való igényesség jellemez
- Segítőkész és ügyfélközpontú szemléleted van
- Problémamegoldási és szervezői készséged magasfokú rugalmassággal párosul
- A pörgős mindennapok során a monotonabb, adminisztratív feladatokat is kedveled
Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád…
- Képzési igények regisztrálása
- Tréningekhez kapcsolódó adminisztráció ellátása (regisztrációk, meghívók, részvétel kezelése)
- Vezetői és munkatársfejlesztői tréning koncepciók és tematikák kialakításának és fejlesztésének támogatása
- Belső képzések, tréningek megtartásában való részvétel
- Képzési költségek nyomon követése
- Európai és regionális képzések megszervezésében, lebonyolításában való aktív részvétel
- Európai és regionális képzésekhez kapcsolódó utazások megszervezése, szállások foglalása
- Képzések megszervezése: local képzések, külső szolgáltató által nyújtott képzések, coachingok
- Képzési anyagok összeállításában való részvétel
- Lehetséges külsős beszállítók azonosítása, kapcsolattartás, szerződéses és számlázási feladatok ellátása
- Oktatói nyilvántartás kezelése és oktatói képzések megszervezése
- Tanulmányi szerződések előkészítése, nyilvántartása, tanulmányi szabadságok nyilvántartása
- Képzési számlák előkészítése a Pénzügy osztály részére
- Riportok, kimutatások elkészítése
Mit ajánlunk számodra?
- Jókedvű, lendületes csapat részese lehetsz, akik segítenek a tanulásban és motiválnak
- Nemzetközi környezetben szerezhetsz tapasztalatot, hiszen lehetőséged lesz külföldi kollégákkal valamint ügyfelekkel kommunikálni
- Adminisztratív feladatok mellett lehetőséged lesz bele látni pörgős mindennapjainkba
- Az irodai munkavégzés mellett otthonról is dolgozhatsz majd