L&D Coordinator

         Ezt a lehetőséget neked találták ki, ha … 

  • Van minimum 2-3 év releváns szakmai tapasztalatod L&D területen
  • Magas szintű kommunikációs készséggel rendelkezel írásban és szóban, angolul és magyarul egyaránt
  • Precizitás, munkára való igényesség jellemez
  • Segítőkész és ügyfélközpontú szemléleted van
  • Problémamegoldási és szervezői készséged magasfokú rugalmassággal párosul
  • A pörgős mindennapok során a monotonabb, adminisztratív feladatokat is kedveled

Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád… 

  • Képzési igények regisztrálása
  • Tréningekhez kapcsolódó adminisztráció ellátása (regisztrációk, meghívók, részvétel kezelése)
  • Vezetői és munkatársfejlesztői tréning koncepciók és tematikák kialakításának és fejlesztésének támogatása
  • Belső képzések, tréningek megtartásában való részvétel
  • Képzési költségek nyomon követése
  • Európai és regionális képzések megszervezésében, lebonyolításában való aktív részvétel
  • Európai és regionális képzésekhez kapcsolódó utazások megszervezése, szállások foglalása
  • Képzések megszervezése: local képzések, külső szolgáltató által nyújtott képzések, coachingok
  • Képzési anyagok összeállításában való részvétel
  • Lehetséges külsős beszállítók azonosítása, kapcsolattartás, szerződéses és számlázási feladatok ellátása
  • Oktatói nyilvántartás kezelése és oktatói képzések megszervezése
  • Tanulmányi szerződések előkészítése, nyilvántartása, tanulmányi szabadságok nyilvántartása
  • Képzési számlák előkészítése a Pénzügy osztály részére
  • Riportok, kimutatások elkészítése

Mit ajánlunk számodra?

  • Jókedvű, lendületes csapat részese lehetsz, akik segítenek a tanulásban és motiválnak
  • Nemzetközi környezetben szerezhetsz tapasztalatot, hiszen lehetőséged lesz külföldi kollégákkal valamint ügyfelekkel kommunikálni
  • Adminisztratív feladatok mellett lehetőséged lesz bele látni pörgős mindennapjainkba
  • Az irodai munkavégzés mellett otthonról is dolgozhatsz majd